Snart börjar skolan

Har inte skrivit på ett tag. Har inte hänt så mycket... Jobbat mycket. både på restaurangen och på en skola. O så har love love åkt ut på sjön:( Han ska vara borta i två månader. Det har gått en vecka o jag längtar ihjäl mig snart. O skolan börjar den första september. Känner mig trött på det nu, vill börja jobba men har ett och ett halvt år kvar innan jag är en färdig lärare så det är bara att kämpa på

Närsta vecka ska jag vara hundvakt då mamsen åker till Uppsala. Ska bli så¨mysigt att ha gammel-farbror hos mig:) är snart 12 o ett halvt år. Får se hur länge han finns kvar...



Sötnosen älskar att bada.


En annan nyhet är att katten är numera en utekatt. Har gått bra hittills så vi får hålla tummarna. Brukar komma när jag skakar med godispåsen :) Tjockisen!



Har jobbat idag och ska jobba imon med. Hoppas att allt går bra sen blir det slapparkväll med tv.

SAKNAR DIG LOVE LOVE. ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT!

PUSSAR PÅ ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0