omfg...

Har precis kollat på Handbollen... EM alltså... OMFG!!!!!!! Nollade i 14 min, blev fruktansvärt frustrerad i soffan Svor o lite sånt.. Men men nu får ni tar er i kragen.. Vet ju att ni kan detta. Men skjut inte mitt på målvakten.... snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håller ju på er tjejer...

Annars har det inte hänt så mycket... var på Vickan o lisas o staffans födelsedagsfest i lördags... Mycket trevligt. Jag o älsklingen åkte visserligen hem vid tolv, men det va trevligt. Nu är mamma o hunden här... ska kolla på en match till i handbollen. Ryssland Makedonien.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Linda

du är utmanad - kolla min blogg =)

2008-12-13 @ 11:20:25
URL: http://paerlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0