25 års fest

I lördags efter jobbet blev jag kidnappad utav mina vänner. hade ögonbindel och en hatt som spelade musik. De satte mig i en bil och vi åkte ca 15 min. Där fick jag byta bil och åka ca 10 min tills vi stannade. Hade inte den blekaste om vart jag var någonstans:)
De ledde mig ur bilen upp till en lägenhet där alla underbara tjejer väntade uppklädda och fina. Blev helt rörd o va tvungen att sätta mig ner:)

Duschade o käkade pizza och sen vankades det sexparty:) Fick ett ashäftig snoppljus av tjejen som höll i sexpartyt...:)

Sen blev det party och utgång:)

Tack alla underbara människor, ni är guld värda:)

Lite bilder...


Fina tjejer:)




Majskolv:) Notera hatten och hur blek man är... hihi



På kåren innan hemgång:) Kollat mycket på Top model någon???


Tacka alla för en underbar kväll:)
Puss 

Kommentarer
Postat av: Löööö

Är det Erik Niva på understa bilden? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0