Födelsedagshelg

Jaha nu ÄR man verkligen 25 och det är inte så farligt:) Onsdagen spenderades som jag skrev innan med magont... Men på kvällen kändes det bättre. Mamma och hunden var ju här så det firades ordentligt. riktigt mysigt:)
Fick mycket fina saker, fick lite innan, som en resa till Sälen och en skidjacka:) Men det finaste var ett halsband från SNÖ, supersnyggt..

Lite bilder...


Mycket bra o fina saker


Tior:)


Jag med fina halsbandet jag fick utav mamsen:)

På söndagen kom pappa farmor o farfar hit, var mycket trevligt o andreas gjorde succé:) tydligen så pratade farmor och pappa om honom mycket p vägen hem:) Bra jobbat älskling!

Fina presenter från farmor o farfar..

Fina ljus o finfin blomma.

av pappa fick jag vantar o mössa som används varje dag:)
Tack alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag har jag pluggat samt kört ett strenghtpass i spinning. Gick mycket o kunderna verkar nöjda o glada, men framför allt svettiga:)

Nu ska jag vila sen blir det sömn hoppas jag...
Älskar dig mest av allt love love...
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0