Lite uppdatering

Va ett tag sen jag skrev men har dock inte hänt så mycket... är så tråkigt just nu. Skolan ger mig inte ett skit. Kul sen med ett lån på 250000 när man inte har lärt sig nått. Sitter nu o pluggar in ett arbete som ska redovisas, lite kul men det behövs kaffe för att hålla sig vaken. Försöker hinna med spinningen också, ska köra ett strength pass imon så då ska jag köra skiten ur mig:) Det behövs! Sn kommer mamma o joker imon o ska bo här tills fredag... skönt med lite sällskap nu när älsklingen är i Karlskrona. Han var förresten hemma i helgen så vi va ute o festade på lördagen... Skitkul men man blev liiite onykter men mådde helt ok på söndagen:)

Ikväll är det plugg, tvätt och tv som gäller. Har börjat kolla på nya 90210 o är helt besatt... Väntar bara på att nästa avsnitt ska komma ut så man kan ladda ner den:)
Kollar även på gossip girl... Ska kolla på ett avsnitt sen senare innan jag ska bädda ner mig:)






Såååå snygga kläder:)

Synes snart... Puss o kärlek till alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0