paaanik

Usch!!!!!!!!!!!! imon är det dax för omtentan. Faan att man va tvungen att sumpa den första gången. hatar denna stress som detta innebär. O jag hittar inte motivationen heller. Har försökt att plugga ordentligt men det går inte. Kanske behöver lite kaffe:)
Har färgat håret också... är inte så nöjd men det duger. Behöver dock en klippning då håret är JÄTTEslitet... o jag menar veerkligen sliiiiitet. Men det får mamsen fixa när hon kommer nästa vecka. Blir en fläta i håret ett par dagar nu, men det är ganska gulligt.

Imon som sagt är det omtenta sen bli det karlskrona:)

Nu ska jag gå tillbaka till min ångest o den disciplin som inte finns. håll tummarna imon!!!!!!!!!!!!!!!!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0