Söndag kväll

Jaha nu va denna helg över, imon är det måndag igen. Denna helg har bestått utav en omtenta som jag satt o skrev i tre och en halv timma. Skrev 15 sidor, fast bara på ena sidan:) hade skitont i handen efteråt.
Träffade Jennie efter tentan o käkade lunch... va vrålhungrig! Sen blev det buss till Karlskrona där love love mötte upp mig. Efter lite kaffe o mys så gick vi ut för att äta. Efter mycket om och men blev det O´learys. Jättegott mat... kan verkligen rekommendera den. Två öl blev det också innan vi gick hemåt. Sen blev det mys mys och mys. är så sorgligt varje gång jag åker ifrån honom eller han åker iväg, men men börjar vänja mig så smått!

Nu blir det dusch o slappa framför tv:n, blir nog några avsnitt av 90210 och Gossip Girl:)

sov gott alla

Älskar dig min älskling... mest av allt!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0