Lång dag...

Igår, lördag var det en väldigt lång dag. Klockan ringde klockan fyra på morgonen:( klev upp o drack kaffe för att starta kroppen. Vid halv sex hick bilen mot Halmstad. Spinningutbildningen skulle börja klockan nio o vi var där efter att ha kört fel några gånger. Det blev en intensiv dag med två pass på cykel samt en MASSA teori. Va helt slut i huvet när vi väl satte oss i bilen vid fem för att åka hem till Kalmar. Va hemma vid åtta typ efter några kissepauser:) Va en jättekul dag o jag lärde mig mycket... Mest hur man bygger upp ett spinningpass... så nu ska jag planera lite:) Ska ladda ner ett program som heter MIxmaister som räknar ut låtarnas BPM o vi ska sen räkna ut det till RPM för att hitta rätt låtar till backar o raksträckor...Längtar tills mitt första pass.

O i januari har jag tänkt att gå Body pumputbildningen med Les mills som gå i Göteborg. Älskar body Pump o Les mills gör skitroliga program i alla olika klasser de har. Se mer på lesmills.com

Ska börja planera lite nu:)

Puss på alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0