Lite shopping

Har shoppat lite de senaste månaden:)

Har köpt denns t.shirt som jag är helt förälskad i...så söt o jätteskön att ha på sig



Är köpt på Indiska o priset va det bästa:) 149:-


Vi åker ju till sälen över jul så ett par varma o mysiga skor är ett måste:)

Dessa kostade bara 199:- från Halens



Nya spinningskor var jag tvungen att skaffa mig nu när man är instruktör:)
Dessa va på rea... inte så läckra min man märker skillnaden direkt, kraften går det den ska, alltså ner i pedalerna


Dessa är från Scott


Sen har det handlats lite småsaker som en ögonmask o en handväska:)




Ögonmasken är underbar när man är trött o svullen på morgonen, några minuter  i kylen sen är det bara att njuta:) Handväskan är underbar...gillar fransar men vill inte ha en väska som är full utav dom så denna är perfekt:)

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0