...

det var ju Alla hjärtans dag förra lördagen. Då jag inte har min älskling hemma så tänkte jag inte så mycket på det. Jag fick gå tidigare från jobbet, o när jag kommer hem så väntar en stor blombukett på mig:) blev helt till mig... tårarna kom nästan:)

Fina blommor från min älskling


på söndagen så åkte jag till mamma för att hjälpa till att klippa hennes äppelträd. Klippte tre stycken... så jobbigt för armarna men bra träning, och kul att klättra lite...

       

Lite bildbevis för att jag klättrade, kul men högt! Är ju en smula höjdrädd.
va så härligt väder, skönt att vara ute. På kvällen åkte vi hem till mig då mamma skulle jobba i Kalmar. Sen skulle hon till Göteborg så Joker skulle bo hos mig, tyvärr blev snutten sjuk så det va att åka till veterinären med honom, så nu äter han penicillin men han är ok:)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0