hejsan svejsan

Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen. fast det har inte hänt så mycket. har jobbat o pluggat. Är så mycket i skolan nu... blir helt snurrig när jag tänker på vad som ska göras... men men en sak i taget.
var på Annas 25 års fest i nässjö den 7 feb... riktigt kul. Jag o Tessan va nyktra så vi kunde köra hem på natten. Skönt att få vakna upp i sin egna säng... Men jag kan ju släppa loss även om jag är nykter:) det va 80-tals tema på festen så vi klädde ut oss rejält, alla va riktigt färgglada. Jag hade rosa ögonskugga som inte gick bort förrän två dagar efter:)




Jennie O Sofia myser i bilen på väg till partyt.      


jag i min läckra håruppsättning samt sminkning:)


jag försöker få i en tampong i en flaska... jag vann (enligt mig) men domarna tyckte annat!

Det var en rolig fest, inte så roligt att köra hem, dimmigt o snöigt men vi kom hem iaf.             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0