Oscarsgalan.

Inatt är det oscarsgalan. börjar redan vid midnatt tror jag. Man kanske skulle vara vaken. Men jag ska ju träna imon, behöver nog vara utvilad för inom blir det tung träning. Hela kroppen ska arbeta hårt:) Det tycker jag om... Även om jag inte kan gå på ett par dagar så är det värt det:)Sen är det föreläsning imon eftermiddag. börjar fatta mer o mer nu så jag ska nog klara av att lära barn läsa och skriva:)

Som ni kanske vet så är jag spinninginstruktör:) Har nu även ett linne somn visar detta:) Ger mer självförtoende att gå på gymmet o visa att man är instruktör:)



Läcker:)

Nu ska fundera ut om jag ska ladda med kaffe för Oscarsgalan eller om jag ska äta lite yoghurt och sen sova mina 9 timmar innan träningen... hmmm!!!

älskar min älskling mest av allt.

Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0