Äntligen...

är jag klar med mitt endurancepass. Ska köra det imon för första gången och det känns bra:) Lite svårt att hitta musik men jag lyckades...hoppas jag. Meddelar imon hur det gått. Sen har mixtrat lite med mitt intervallpass. Kollat så jag fortfarande är nöjd med musiken ohc Jaaaa det funkar fortfarande:) Ska bli så kul att komma igång med det:)

Annars händer det inte så mycket. Fick hem två böcker idag till tentan, en är jävligt svårläst. handlar bara om politiken i Kalla kriget, Handlar också mycket om Kalla krigets globalisering!! Tufft ämne men det ska nog gå hoppas jag:)
Ska läsa lite ikväll, sen blir det plugg imon på biblan:)

Nu ska jag snart gå med vovven sen blir det slapp framför tv innan det ska nannas:)

Älskar min älskling mest av allt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0