Fredag...

Det är fredagkväll och här ligger jag och tänker på det onda i mitt liv. Har varit med om saker som jag bearbetat men som fortfarande gör ont. Varför sker vissa saker. Ibland så gör det onda ont... Mer ont än man vill att det ska göra. Det ska kännas att leva men ibland känns det för mycket. Det här kommer inte att bli nått tycka synd om mig inlägg men jag måste bara få skriva av mig lite. Det onda är massa saker som jag varit med om men som gjort mig till den jag är idag. Är ganska så stolt över den jag är... Man kan ju alltid vara bättre.
Personen jag var;
RÄDD
LITEN
FÖRSYNT
OLYCKLIG
HALV

Den person jag är;
ORÄDD
TAR PLATS
SYNS
FINNS
HEL
LYCKLIG

Utan det onda hade jag nog inte varit där jag är idag. Jag flyttade till en helt ny stad utan att känna någon, börjat på högskolan och tar snart examen. Är med andra ord snart en lärare. En sak till att lägga till i min identitet.
Och så har jag träffat Han men stort H. Han gör mig lyckligare än jag någonsin kunnat tro att jag kunde bli, att jag förtjänade att bli. Han har tagit bort det onda som gör mest ont och ersatt det med kärlek istället, och det är stort mina vänner. Trodde inte att jag skulle få uppleva detta. även om det skulle vara borta imorgon så är jag så glad att jag har fått känna såhär, det har gjort mig till en bättre person. Kärlek är numera en del utav mig som alltid kommer att vara där. Mitt hjärta är öppet istället för stängt och det är min älsklings förtjänst.

Jag är jag och det kan numera INGEN  ändra på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0