Länge sen...

Hua vad länge sen det va jag bloggade. Men har inte hänt så mycket.
jag o mamma va ju i Sälen, även joker var med. Var jättehärligt väder o massa snö. Och jag bröt inga ben när jag åkte slalom:) en applåd till mig. Men jag gjorde några praktvurpor, några riktigt snygga men men kul va det iaf...
mysigt o fira en lugn jul. Saknade dock älsklingen, men jag måste ju vänja mig att vara utan honom för imorse åkte han till Amsterdam för att mönstra på M/V Turandot. Denna båt ska ta honom till bla Panamakanalen och Kalifornien!!! Är så glad för din skull älskling. Det jobbiga är att han inte kommer hem förräns i april... men men är man sjömansfästmö så är man:) ps jag älskar att vara det!!!!!!!!!!!!!!!!

nyår var även lugnt, bara jag o älsklingen. Mycket mys!

Uppdaterar med bilder imon, ska snart sova!!!
Älskar dig Love love.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0