Lite uppdatering

Pratade med älskling för nåra dagar sen och då sa han jag inte hade uppdaterat bloggen:) mitt gull! Så nu gör jag det.
Här har det inte hänt så mycket, börjat med en ny kurs i skolan och så har jag kommit igång med spinningen också. Skolan går bra, mycket intressant att läsa och läs ock skrivinlärning, Idag har vi haft 2 föreläsningar om självbild och motivation, mycket intressant. Verkar som om jag har hamnat i en bra studiegrupp också så det kommer nog att bli en bra termin, hoppas jag. Sen är det bara en termin kvar innan jag är färdig:)

HandbollsVM har också startat. Och vilken jävla start sen... Seger mot Kuba, Sydkorea och även mot Spanien. Helt j-la otroligt!!!!!!!!!!!!!! O Sjöstrand (målvakt ) är ju helt fantastisk. Blev helt svettig i soffan igår av hans läckra räddningar ( svettningarna kan ju ha berott på febern)
Imon möter de Kuwait, och de borde de slå... får hålla tummarna:)


Nu ska jag vila lite...
älskar min älskling mest av allt!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0