Nyår

Nyår firades här hemma, bara jag och älsklingen. Va jättemysigt!!!
Älsklingen lagade mat och vi drack lite bubbel. Kollade även på film. Va en jättemysig kväll, men nästa nyår får vi röja lite:)
Som jag sa så lagade älsklingen mat, fläskfile inlindad i bacon med färska champinjoner och klyftpotatis. MUMS!!! Va så mätt efter det men lite godis gick ju ner!

Vi kollade på när grannarna sköt smällare och sen gick vi o la oss, ca halv ett! Mycket skönt.

Nu har älsklingen åkt iväg och kommer inte hem förräns i april. Det gör lite ont i hjärtat men jag vet att han vill göra detta och stöttar min älskling i ALLT!!!



Älskar dig mest av allt älskling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och en annan nyhet. Har fått ett fast spinningpass på fredagar kl 17.00! Go Malin!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0