Saknar!!!

Saknar dig så mycket älskling. Har bara gått en vecka snart o jag blir snart tokig. Men det blir väl bättre med tiden. Har ju inte gjort så mycket då man har varit sjuk o har inget i skolan. Längtar tills skolan börjar igen då det skingrar tankarna. Samt är jag tacksam för mina underbara tjejer som finns där ute. Underbara Jennie som alltid finns där. Tack!!!

 Två underbara tjejer. Sofia o Jennie. Tack för att ni finns!!!

Tycker ju att detta är lite jobbigt. Att vara själv, men jag älskar ju andreas så fruktansvärt mycket att det är värt det. Känslan när han kommer hem är underbar:)

Men men, nu ska jag inte gnälla mer. Ska sova snart... ska upp o plugga imon, tenta på torsdag, så lite händer:)


Älskar dig mest av allt älskling.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0