tralalaaaaaaaaaaaa

hej svejs i lingonskogen:) Sitter i mitt kök och surfar lite i väntan på att listick jungle ska börja. Gillar faktiskt den serien då han snubben från pretty in pink är med... Han har åldrats med värdighet måste jag säga:) Började kolla på den för ungefär ett år sen då den började gå i USA ( nedladdning is tha shit) men sen blev det aldrig av att jag tittade, men nu går den alltså på tv 3.
Inte så mycket har hänt här... Jobbade i lördags, och det verkar som folk är helt shoppinggalna... Fan vad folk gör av med pengar... Önskar jag också kunde det... är mycket som jag vill:) 
I söndags var det pluggdag, då jag skrev 2 uppsatser *stolt* som ska vara inne på onsdag.känns bra att vara ute i tid.
Idag har vi haft föreläsning samt grupparbete om dessa omdömena man ska sätta på barnen redan från första klass. Känns som man har förstått vad det handlar om nu och vissa delar är faktiskt positivt. Blir lättare att få en rättvis bedömning utav barnen i hela sverige. 
Har blivit frsik också.... YES!!!!!!!!!!!!!!!! Har tränat lite idag... va skönt att mjukstarta kroppen lite. Imorgon är det ju som väntat spinning. Ska köra endurance passet imonkväll... Hoppas det går bra. Har inte kört det innan då det alltid har kommit nått emellan. Men imon är det dags. Känner mig nöjd med musiken också, bara svårt att hitta raksträcka musik till 60 min men det gick:) sen blir det ett Body Pump pass på onsdag... men då är jag kund, ska bli skönt att ta i ordentligt. Känner att jag har förslappats lite under tiden jag var sjuk, men vad kan man göra!
imon är det ingen skola, utan jag ska städa lite tänkte jag sen blir det fika på stan med tjejerna. På onsdag har vi redovisning på våra uppsatser vi skrivit, sen är det bara att börja plugga inför nästa examination!!!
Nu la sig katten på datorn, det betyder att jag ska flytta mig till soffan och klia honom på huvet:)

Sov gott alla
Älskar dig mest älskling

Pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0