Godmorgon...

Söndag igen... icke bakis!!!! Fast jag va ute igår så är jag inte det. Blev faktiskt en lugn kväll. va hos Vickan o glodde på melodifestivalen.. Opera-helvetet vann!!! Kan kanske gå långt i den stora tävlingen... eller inte. Lite cool är den faktiskt.
Det blev lite pokerspel också men jag satt vid sidan o kollade på. Kan ju inte spela det o sen är jag en sån dålig förlorare:)
Sen blev det kåren för första gången detta år. En jävla kö va det.. men det gick snabbt. val inne blev det en öl o lite dans, sen slog tröttheten till vid ett så jag tog bussen hem. ville inte vänta en timma till på bussen så ja drog hem... Katten satt ute o väntade på alldeles blöt o kall...:) sötnos!

Idag blir det en slappdag... Ska ringa mor o snacka lite skit.. Sen ska jag sitta o leka lite med Spotify som jag äntligen har. Tack Vickan för inviten:) Skönt att ha all musik på samma ställe.

Kanske blir en lite löprunda idag. Är regn i luften men inte så kallt. Perfekt väder!!! Imon är det en ny vecka o nya möjligheter. Bara skola en dag... Riktigt gött!!!

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0