Godmorgon...

godmorgon alla glada... det är en ny dag... igen!!! Här i Kalmar är det grått och trist, men jag är nöjd sålänge det inte kommer mer snö. Idag blir det en slappdag. ska plugga lite men sen ska jag inte göra nått. Känns skönt faktiskt. Sen blir det ös på torsdag och fredag då det är dax för examinationer... Härligt!!! Sen är det bara en kvar innan mattekursen börjar.
Pratade med love love igår också... Han är nu utanför portugal om jag förstod det rätt. Hade sett delfiner... men tyvärr, ingen kamera i närheten:( Snart kommer han hem, mönstrar av runt den första april och sen kommer han hem... Ska bli så mysigt:) Har då varit ensam i nästan 3 månader, men det har gått fort...

Nu ska jag lägga mig i soffan o läsa lite...

Syns och hörs...

Pussar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0