träningsvärk...

Jag älskar den känslan. Känns att man har gjort något:) Benen är väldigt ömma idag men även mina kära biceps som fick sig en körare igår. UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!
Ikväll är det dags för det nya Les Mills programmet i BodyBalance och jag kommer vara där. Ska bli skönt att får stretcha ut mina ömmande muskler så de är redo för spinningen imon samt det nya pumppasset på lördag...

En annan lustig sak, har ont i örat och är helt bortdomnad i det, kan visserligen bero på att topsen åkte in för långt i örat igår. Men men klantigt!!! Hoppas att det går över... ska till farbror doktorn imon om det inte blivit bättre. känns som jag nyss flugit o man har lock för öronen. försöker tryckutjämna men det funkar inte.

Nu ska jag på promenad i solen med vovven:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0