Uppdatering.

jaha ... nu 'är det helg igen. Har inte hänt så mycket. Haft en dag i skolan och en dag på jobbet. Ganska så lugn vecka. Dock har jag tränat mycket... så kroppen är lite trött. körde ett pumppass imorse så jag är lagom seg idag. Men jag gillade Les Mills nya koreografi, sjukt jobbigt för benen dock... men det gillar vi:)

Annars har det inte hänbt så mycket, förutom att katten har blivit ett riktigt rovdjur. 2 stackars fåglar har han haffat, fjädrar överallt. USCH!!! Så nu har lillen fått ett nytt halsband med en pingla i så fåglarna har en chans:)

Håller på att tvättar så jag ska ner i tvättstugen nu, sen blir det fotboll hemma hos Jennie:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0