Vasaloppet

Sitter här med en kopp kaffe o kollar på Vasaloppet. Är visserligen lite långtråkigt men man måste ju glo lite. Det är fantastiskt vad de åker fort... Men de är ju sjukt tränade. *avis*. idag blir det inget pass på gymmet utan idag blir det en rask promenad ute i solen. Måste ju ha en skön söndag... Sen måste jag plugga lite. Ska även fixa ny musik till mitt pass på fredag... Är lite kul med lite ändringar. I fredags var vi ganska så några så vi körde lite stafetter. Skitkul men jobbigt, jag va tvungen att stänga av micken så jag inte skulle flåsa ihjäl mina kunder:) Men de tyckte att det var kul iaf, vilket är huvudsaken. Imon blir det ett pumppass på morgonen och sen ett Bobybalance pass på kvällen med mamma. Imon blir det att köra skiten ur mig.... Ska ladda idag med mat och vila för att ge järnet imon!!!

Jobbade igår, var faktiskt ganska mycket folk. Skönt när det händer saker, då går tiden mycket fortare. Och så ringde min älskling på kvällen. skönt att prata med honom. Han var i Frankrike, i Le Havre. Nu har de åkt emot Port Elisabeth i sydafrika. Sen kommer han hem, hoppas jag:) Är väl ca 4 veckor kvar mer eller mindre tillls han kommer hem. Då har han varit borta i ca 3 månader. Mycket lång tid men det har gått bra tycker jag. Detta är ju mitt liv, och jag vill vara med min älskling resten av livet:)

har även skickat in en ny bild till gymmet. Denna kommer det att pryda gymmet...



inte den bästa men den får duga:)

har även börjat med en träningsdagbok på nätet. Vill ha koll på hur jag utvecklas...
Denna träningsdagbok finns på Fitness-Magazines hemsida.( Samarbete med shapelink)
www.ftness.magazine.se

Nu ska jag ut i solen.

Pussar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0